Faptele sunt cele mai bune interpretări ale gândurilor unui om.” — John Locke


joi, 10 octombrie 2013

BUN VENIT LA MEDIERE!

                                  Bună ziua,

Mă bucur că aţi venit la centrul nostru de mediere.
Numele meu este Gabi  şi sunt mediator autorizat de Consiliul de Mediere din România.
Permiteţi-mi să vă felicit că aţi ales medierea pentru a vă soluţiona neînţelegerile dintre dvs. şi să mă simt onorat că îmi acordaţi încredere apelând la serviciile mele.
Pentru început, vă voi prezenta o scurtă introducere cu privire la procedura medierii, regulile, principiile şi cadrul legal al desfăşuriii acestei activităţi.
Medierea este o alternativă reală la calea instanţei de judecată, o modalitate elegantă şi eficientă de soluţionare a neînţelegerilor ditre părţi.
Scopul medierii este acela de a ajunge la o soluţie reciproc convenabilă care să mulţumească ambele părţi, cât mai repede şi mai puţin costisitor.
Spre deosebire de instanţa de judecată clasică, medierea înseamnă economie de timp, stres şi bani. Medierea vă conferă următoarele avantaje: - medierea este mai rapidă, mai elegantă şi mai onorabilă decât clasicul proces la care părţile pot totuşi recurge dacă nu îşi rezolvă neînţelegerile prin mediere; - la mediere, dumneavoastră aveţi puterea de a decide asupra soluţiei de rezolvare, şi nu judecătorul; - mediatorul nu judecă părţile şi nu dă verdicte; - medierea priveşte voinţa şi interesul părţilor, şi nu situaţia lor juridică; - prin mediere se sting conflictele existente, dar în acelaşi timp se şi preîntâmpină apariţia unor alte neînţelegeri.
Rolul mediatorului este acela de a facilita negocierea între dvs. respectând principiul confidenţialitatăţii, neutralităţii şi imparţialităţii.
În calitate de mediator voi conduce medierea în mod nepărtinitor, asigurând un permanent echilibru între părţi, dialogul şi cooperarea dvs. asigurând soluţia stingerii conflictului. Fără a vă putea garanta că veţi ajunge la o înţelegere, vă pot asigura de faptul că voi face tot ceea ce îmi stă în putiinţă, cu respectarea tuturor principiilor şi regulilor medierii, ca să faceţi paşi decisivi spre împăcare. 

Un comentariu: